تلاش اتحادیه جهانی کشتی برای هماهنگ کردن کشتی گیران با قوانین در خلال جهانی 2019
1398/06/15-18:06
4969
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی

تلاش اتحادیه جهانی کشتی برای هماهنگ کردن کشتی گیران با قوانین در خلال جهانی 2019

آموزش 14 روزه در کمپ آموزشی اتحادیه جهانی کشتی در قزاقستان

اتحادیه جهانی کشتی از چهارشنبه گذشته یکی از جدی ترین کمپ های آموزشی خود برای هماهنگ کردن کشتی گیران با شیوه های جدید مبارزه هماهنگ با قوانین را در قزاقستان محل برگزاری رقابت های جهانی 2019 آغاز کرده که در نوع خود اگر بی سابقه نباشد، کم سابقه است .

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir اتحادیه که خبر این اقدام آموزشی مثبت را از طریق سایت رسی خود منتشر کرده ، خاطر نشان کرده است که پیش بینی می شود ۱۵۰ کشتی‌گیر از ۳۵ کشور جهان به مدت ۱۴ روز در این کمپ موارد آموزشی را فرا بگیرند، کمپی که قرار نیست نماینده ای از ایران در آن شرکت کند.

اتحادیه جهانی کشتی یاد اور شده که دپارتمان توسعه اتحادیه جهانی کشتی با همکاری فدراسیون کشتی قزاقستان اقدام به برپایی این کمپ آموزشی کرده‌اند.

طبق آمار اعلام شده آمریکا، کوبا، کره جنوبی و چندین کشور آسیایی، اروپایی و امریکایی قرار است کشتی‌گیران خود را به این کمپ آموزشی بفرستند که بدون شک در مدت حضور در این کمپ با نکات آموزشی بسیار مفیدی آشنا خواهند شد.

نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی هدف از برگزاری این کمپ را کمک‌های فنی به کشتی‌گیران و دانش افزایی آنها اعلام کرده و گفته است که تیم توسعه اتحادیه جهانی کشتی به سختی کار می‌کند تا مطمئن شود ورزشکاران از برگزاری این کمپ آموزشی پیش از رقابت‌های قهرمانی جهان نهایت استفاده و لذت را ببرند به همین خاطر زودتر رسیدن ورزشکاران به قزاقستان برای یادگیری بیشتر مسائل فنی و آموزشی یک اصل مهم برای موفقیت در رقابت‌های جهانی است.

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان از ۱۴ سپتامبر( شنبه ۲۳ شهریور) با رقابت‌های کشتی فرنگی آغاز و 31 شهریور با مسابقات کشتی آزاد به اتمام خواهد رسید و طبق آمار ارایه شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی پیش بینی می شود حدود ۱۰۰۰ کشتی‌گیر از  ۱۰۱ کشور جهان در رقابت های 9 روزه جهانی 2019 شرکت کنند.

اتحادیه جهانی کشتی , کمپ آموزشی,  uww  جهانی کشتی 2019 قزاقستان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران   

 

اشتراک گذاری