تدریس کشتی فرنگی حسن یوسفی افشار در ایتالیا
1397/01/26-13:01
6918
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

تدریس کشتی فرنگی حسن یوسفی افشار در ایتالیا

وی از 13 اسفند ماه 96 به مدت 2 ماه آموزش فرنگی کاران این کشور را به عهده دارد

حسن یوسفی افشار قهرمان سابق اسیا و از مربیان اسبق رده های مختلف تیم های ملی کشتی فرنگی ایران، به عنوان مدرس و مربی کلاس دانش افزایی کشتی فرنگی در ایتالیا برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، با توجه به همکاری مشترک فدراسیون های کشتی ایران و ایتالیا و درخواست فدراسیون این کشور، یوسفی افشار از 13 اسفند ماه در ایتالیا به سر می برد و با سفر به شهرهای مختلف این کشور به آموزش کشتی گیران و مربیان کشتی فرنگی این کشور می پردازد.

جالب است یوسفی افشار که از جمله مربیان سازنده و صاحب سبک در آموزش کشتی فرنگی کشور به شمار می رود، چند سالی است به علت اختلاف سلیقه و به قول خودش عدم استقبال و همچنین دردسرهای مربیگری کشتی در استان تهران و حتی فدراسیون کشتی از آموزش کناره گیری کرده و محل زندگی خود را از تهران به شمال منتقل کرده است با تغییر سیاست های فدراسیون به ایتالیا اعزام شده است تا بلکه زمینه همکاری و بازگشت این مربی فهیم و با دانش به کشتی فرنگی فراهم شود.

امید است با این حرکت، یوسفی افشار که در تمامی رده های سنی تیم های ملی کشتی فرنگی مثمر ثمر باشد به بازگشت به اموزش و مربیگری ترغیب شود.

وی قرار است در رقابت های انتخابی قهرمانی کشور تیم های کشتی فرنگی ایتالیا به عنوان ناظر مسابقات نیز شرکت داشته باشد.

یوسفی افشار مدال نقره بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن و مدال های طلا و نقره قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد.

کشتی فرنگی , حسن یوسفی افشار, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری