تاکید دوباره فدراسیون کشتی به برگزاری مجمع انتخابات در زمان تعیین شده
1398/04/18-12:04
1054
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : یادداشت

تاکید دوباره فدراسیون کشتی به برگزاری مجمع انتخابات در زمان تعیین شده

اعضای مجمع مشخص ، اما هنوز اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده اعلام نشده است

فدراسیون کشتی امروز ضمن تایید دوباره به برگزاری مجمع انتخابات ریاست جدید این فدراسیون در روز 26 تیر ماه جاری، اسامی 44 عضو مجمع را که قرار است به ریاست محمدرضا داور زنی معاون ورزش حرفه ایی و قهرمانی وزارت ورزش برگزار شود ، اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این درحالی است که نه فدراسیون و نه وزرات ورزش هنوز اسامی قطعی نامزدهای تایید صلاحیت شده برای شرکت در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون را اعلام نکرده است،اما با این وجود، داورزنی اخیرا اعلام کرده است که تایید صلاحیت نشده ها تا روز قبل از برگزاری انتخابات فرصت دارند که موانع عدم صلاحیت خود را برطرف کنند و اگر این اتفاق بیافتد، مشکلی برای شرکت در انتخابات نخواهند داشت .

به هر صورت طبق زمانبندی از پیش اعلام شده قرار است مجمع انتخابات فدراسیون کشتی ساعت 10 روز 26 تیرماه جاری در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود.

در اطلاعیه فدراسیون کشتی ، اعضای 44 نفره مجمع که شامل معاون وزارت ورزش، ریاست کمیته ملی المپیک، سرپرست و سرپرست دبیری  فدراسیون کشتی ، روسای هیات های استان ها، نماینده مربیان ، داوران ، باشگاه ها و ارگان های مختلف می شود، منتشر شده است .

مجمع انتخابات فدراسیون کشتی , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری