تاکید دوباره داورزنی: انتخابات فدراسیون کشتی دهه نخست تیر برگزار می شود
1398/03/18-14:03
1039
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : یادداشت

تاکید دوباره داورزنی: انتخابات فدراسیون کشتی دهه نخست تیر برگزار می شود

تایید صلاحیت نامزدها تا آخر هفته جاری

محمدرضا داورزنی امروز شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون پیوند اعضا با تاکید دوباره بر انتخابات فدراسیون کشتی اعلام کرد: انتخابات این فدراسیون دهه اول تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران ایران www.iwn.ir این درحالی است که معاون فنی وزارت ورزش و جوانان با بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: نتایج استعلام نامزدهای این فدراسیون نیز تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.

داورزنی اوائل ماه جاری نیز از برگزاری انتخابات 2 فدراسیون از جمله کشتی در دهه نخست تیر ماه خبر داده و یادآور شده بود به محض اعلام تایید صلاحیت نامزدها از سوی مراجع ذیصلاح زمینه برگزاری انتخابات فدراسیون های کشتی و وزنه برداری فراهم خواهد شد.

لازم به یادآوری است که از استعفای دوم رسول خادم در 9 آبان ماه که  منجر به جدایی قطعی وی از صندلی ریاست فدراسیون کشتی شد تا کنون به دلائل مختلف مقدمات برگزاری مجمع انتخابات ریاست جدید برگزار نشده و ورزش اول از 15 آبان ماه 97 به مدت 6 ماه توسط حمید بنی تمیم نایب رییس فدراسیون خادم و از 12 اردیبهشت نیز توسط بهروز نعمتی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی به صورت سرپرستی اداره می شود.

کشتی,انتخابات فدراسیون کشتی, محمدرضاداورزنی, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران  

اشتراک گذاری