بیش از 800 کشتی گیر در جهانی 2022 شرکت خواهند کرد
1401/06/08-11:06
1517
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی کشتی آزاد

بیش از 800 کشتی گیر در جهانی 2022 شرکت خواهند کرد

این رقابت ها از19 تا 27 ماه جاری در شهر بلگراد صربستان برگزار خواهد شد

اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد: در رقابت های جهانی 2022 که طی روزهای 19 تا 27 شهریورماه جاری در ورزشگاه استارک آره نا شهر بلگراد صربستان برگزار می شود، بیش از 800 کشتی گیر شرکت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این تعداد شامل کشتی گیران آزاد و فرنگی مردان و آزاد زنان خواهد بود.

براساس این خبر، رقابت ها با کشتی فرنگی آغاز می شود و تیم ایران نیز یکی از مدعیان درجه اول قهرمانی است که در غیاب روسیه رقابت تنگاتنگی با تیم های گرجستان، جمهوری آذربایجان و ترکیه خواهد داشت.

از قرار معلوم آرتور الکسانیان کشتی گیران صاحب عنوان ارمنستانی که پس از کسب مدال نقره المپیک 2020 ژاپن در میدان مهمی ظاهر نشده است نیز در جهانی 2022 شرکت خواهد کرد.

در کشتی آزاد تیم های ایران و امریکا مدعیان اصلی عنوان قهرمانی خواهند بود ، تیم ایران که در جهانی 2021 با اختلاف 6 امتیاز پس از امریکا در مکان سوم قرار گرفت، در بلگراد رقیب درجه اول امریکا برای کسب سکوی نخست خواهد بود.

البته تک ستاره هایی هم از سایر تیم ها هستند که با بر هم زدن معادلات اوزان مختلف به گرمای رقابت بین ایران و امریکا خواهند افزود.

در کشتی آزاد زنان تیم ژاپن مدعی اصلی است که تیم امریکا نیز سخت در تلاش است تا آن عقب نماند و تیم چین هم به عنوان یکی از تیم های قدرتمند پس از 3 سال دوری وارد رقابت ها شده و یکی از مدعیان کسب مدال های رنگارنگ در اوزان مختلف خواهد بود.

لازم به یادآوری است که تیم های کشتی ایران به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در هر دو رشته در حال برگزاری آخرین اردوی تدارکاتی خود هستند تا با بهترین آمادگی گام در رقابت ها بگذارند.

تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران , رقابت های جهانی کشتی 2022 در صربستان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری