ایران بدون مدال طلا در سه وزن نخست قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان 2017 آسیا در تایلند
1396/04/31-17:04
1898
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

ایران بدون مدال طلا در سه وزن نخست قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان 2017 آسیا در تایلند

یک مدال نقره و یک برنز سهم ایران در سه وزن نخست

رقابت های 7 وزن دوم صبح فردا یکشنبه آغاز خواهد شد

تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران در سه وزن نخست رقابت های قهرمانی 2017 آسیا که در شهر بانکوک پایتخت تایلند جریان دارد، به یک مدال نقره و یک برنز دست یافت تا روز اول را بدون مدال طلا پشت سر بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، عصر امروز از بین سه نماینده ایران در روز نخست مرتضی پورمرتضوی در وزن 58 کیلوگرم به مدال نقره و مهدی ویسی در وزن 42 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.
نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:
در وزن 58 کیلوگرم مرتضی پورمرتضوی، در دور اول با نتیجه 10 بر صفر کشتی گیر یمنی را مغلوب کرد ، در دور بعد نماینده کشور قزاقستان را با نتیجه 2 بر 2 شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه 6 بر صفر کشتی گیر قرقیزستانی را از پیش رو برداشت تا راهی دیدار فینال شود.
وی در فینال 4 بر 3 مغلوب حریف هندی شد و به مدال نقره رسید (1- هند 2- ایران 3- ژاپن و قزاقستان).

در وزن 42 کیلوگرم مهدی ویسی، پس از استراحت در دور نخست در دور بعد مقابل کشتی گیری از کشور ازبکستان با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.
وی در این دیدار نماینده کشور قزاقستان را با نتیجه 8 بر 2 مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد (1- ازبکستان 2- ژاپن 3- ایران و قرقیزستان).
 
در وزن 50 کیلوگرم محمد ابراهیمی، در کشتی نخست مقابل نماینده کشور هند با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست کشتی گیر هندی در دور بعد، از دور رقابت ها کنار رفت و دهم شد (1- کره جنوبی 2- قزاقستان 3- ازبکستان و مغولستان). 

رقابت های 7 وزن دوم از صبح فردا (یکشنبه) آغاز خواهد شد.
قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان 2017 آسیا – کشتی آزاد

اشتراک گذاری