ایران با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز قهرمان کشتی آزاد جوانان آسیا شد
1396/03/29-17:03
1744
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

ایران با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز قهرمان کشتی آزاد جوانان آسیا شد

تیم های ازبکستان و قزاقستان هم دوم و سوم شدند

نتایج روز دوم مسابقات

رده بندی انفرادی و تیمی

تیم کشتی آزاد جوانان ایران در پایان رقابت های 2017 آسیا که در شهر تایچونگ تایوان برگزار شد، در مجموع با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره ، 2 برنز و 69 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های قزاقستان و ازبکستان هم به ترتیب با 67 و 53 امتیاز دوم و سوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir امروز در روز دوم این رقابت ها آزادکاران جوان ایران 3 مدال طلا و دو نقره و یک برنز کسب کردند که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی نیا، پس از استراحت در دور اول با پیروزی در برابر کشتی گیرانی از تایوان و ژاپن راهی فینال شد و در این دیدار نیر عیسی شاپیف از ازبکستان را با نتیجه 14 بر 3 شکست داد و به مدال طلا دست یافت .
در وزن 84 کیلوگرم احمد بذری که پس از مغلوب کردن نمایندگان قزاقستان ، ترکمنستان و ازبکستان به فینال راه یافته بود، در کشتی پایانی نیز دیپاک پونیا از هند را با نتیجه 6 بر 5 برد و صاحب مدال طلا شد.
در وزن 96 کیلوگرم دانیال شریعتی نیا، پس از استراحت در دور نخست و پیروزی مقابل نمایندگان ترکمنستان و ازبکستان در فینال هم کانتورو تالانتبک اولو از قرقیزستان را نیز با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و به مدال طلا رسید.

در وزن 60 کیلوگرم یونس امامی که، پس از پیروزی مقابل کشتی گیران مغولستان ، قرقیزستان و قزاقستان به فینال رسیده بود در این کشتی مقابل شاروان از هند با نتیجه 9 بر 2 (ضربه فنی) مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد.
در وزن 66 کیلوگرم امیرحسین حسینی، پس از برتری در برابر کشتی گیرانی از سوریه، هند و مغولستان در فینال 8 بر 6 کشتی را به ریوما آنراکو از ژاپن با نتیجه 8 بر 6 باخت و صاحب مدال نقره رسید.

در وزن 55 کیلوگرم نادر نصری، که با دوپیروزی و یک شکست به دیدار رده بندی رسیده بود در این کشتی هونگ چانگ از چین تایپه را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد.
روز گذشته در نخستین روز این رقابت ها شایان جلیل زاده در 120 کیلوگرم به مدال برنز رسیده و علی فاتحی در 50 کیلوگرم نیز ششم شده بود.

رده بندی انفرادی و تیمی این رقابت ها به شرح زیر است: 50 کیلوگرم: 1- ناسان گویان نارمنداخ (مغولستان) 2- دارخان کالکنوف (قزاقستان) 3- رستم بک جورایف (ازبکستان) و اناربک سیدیکبیکوف (قرقیزستان) ... 6- علی فاتحی (ایران)

55 کیلوگرم: 1- جهانگیر میرزا توروبوف (ازبکستان) 2- مهامبت کواتبک (قزاقستان) 3- نادر نصری (ایران) و آریونبولد باتسایخان (مغولستان) 60 کیلوگرم: 1- شاروان (هند) 2- یونس امامی (ایران) 3- عبوس رحمان اف (ازبکستان) و سلطان بیسوف (قزاقستان)

66 کیلوگرم: 1- ریوما آنراکو (ژاپن) 2- امیرحسین حسینی (ایران) 3- منصور سیرگاک (قرقیزستان) و کاران (هند)

74 کیلوگرم: 1- محمد متقی نیا (ایران) 2- عیسی شاپیف (ازبکستان) 3- مینگ نیانگ وانگ (چین تایپه) و ژاکسیریک سلطان (قزاقستان)

84 کیلوگرم: 1- احمد بذری (ایران) 2- دیپاک پونیا (هند) 3- تسوکتگرل مونخباتار (مغولستان) و جاواریل شاپیف (ازبکستان)

96 کیلوگرم: 1- دانیال شریعتی نیا (ایران) 2- کانتورو تالانبک (قرقیزستان) 3- ابراهیم ایلهام جانوف (ازبکستان) و سریک باکیتهانوف (قزاقستان)

120 کیلوگرم: 1- حسن بوی رحیم اف (ازبکستان) 2- لخاگواگرل مونختورل (مغولستان) 3- شایان جلیل زاده (ایران) و سینق پاشپندر (هند) رده بندی تیمی: 1- ایران 69 امتیاز 2- ازبکستان 67 امتیاز 3- قزاقستان 53 امتیاز 4- مغولستان 52 امتیاز 5- هندوستان 43 امتیاز 6- قرقیزستان 43 امتیاز

کشتی آزاد- قهرمانی جوانان 2017 آسیا – تایوان

اشتراک گذاری