انستیتو فدراسیون کشتی بطور رسمی فعالیت جدید خود را آغاز کرد
1399/11/02-09:11
4421
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : علم و کشتی

انستیتو فدراسیون کشتی بطور رسمی فعالیت جدید خود را آغاز کرد

احکام اعضای کمیته های مختلف اهدا شد

انستیتوی فدراسیون کشتی روز گذشته ( سه شنبه ) با یک دور همی با اعضای کمیته های مختلف هم بطور رسمی فعالیت جدید خود را آغاز کرد و هم احکام نفرات منتخب برای مشارکت در کمیته ها را اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir با اینکه این دورهمی به علت طرح موضوعات کلان از سوی حاضران حتی اجازه تشریح سرفصل های تعیین شده به دکتر کامبیز مرادی رییس انستیتو را نداد، اما شروعش ده ها حسنیت داشت و این امید را در دل ها زنده کرد که شاید بشود در یک فضای متفاوت و هم فکری صاحبان تفکر، مشکلات و موانع حرکت کند امروز کشتی را زیر ذره بین برد و راه کارهای تاثیرگذار برای برطرف کردن آنها پیدا کرد.

در این دورهمی که رئیس و دبیر به همراه محمدحسن محبی مشاورعالی فدراسیون کشتی حضور داشتند، علیرضا دبیر گفت: با توجه به رویکرد جدید فدراسیون تیم مدرسین انستیتو باید استان به استان حضور یابند و دیگر کار آموزش مانند قبل نباشد که نفرات از شهرستان ها به تهران بیایند یا چند استان در یک استان جمع شوند، فدراسیون کشتی مقرر کرده است تا مدرسین انستیتو کشتی در مراکز استان ها حضور پیدا کند و در راه به روز رسانی عوامل مهم کشتی گام بردارند.

وی ادامه داد: آموزش ها باید یکسان و همسان سازی شود و این طرح به صورت یکپارچه در کل کشور به اجرا درآید و دو موضوع برای ما مهم است، یک همراهی و پویا بودن روسای هیأت های کشتی و دو اینکه نسبت به دانش افزایی مربیان، پرورش و بروز کردن آن ها اقدام اساسی شود.

کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی نیز در مورد این جلسه گفت: نشست هم اندیشی و هماهنگی کمیته های تخصصی انستیتو کشتی با حضور جمعی از رؤسا، دبیران و اعضای کمیته ها، شامل کمیته های استعدادیابی، آنالیز، تغذیه، روانشناسی، پژوهش و سایر کمیته ها انجام شد.

وی ادامه داد: جمعی از پیشکسوتان، مربیان و محمدحسن محبی و علیرضا رضایی از قهرمانان جهان و المپیک به عنوان مهمان ویژه در این جلسه حاضر شده و نقطه نظرات خود را ارائه دادند و بنده نیز برنامه های اصلی و چشم انداز و کلیات برنامه ها و اهداف انستیتو و سیاست های فدراسیون کشتی را ارائه دادم.

مرادی تصریح کرد: در این نشست صمیمی در مورد موضوعات ارائه شده بحث و اظهار نظر شد و به امید خدا در جلسات بعدی با حضور کمیته های تخصصی و بررسی برنامه ها به صورت تخصصی به جمع بندی خواهیم رسید و پس از آن کار را آغاز خواهیم کرد.

انستیتو فدراسیون کشتی, دورهمی صاحبان تفکر در انستیتو کشتی, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری