انتخابی نصف و نیمه تیم ملی کشتی آزاد فردا در 5 وزن برگزار می شود
1398/04/06-13:04
1134
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

انتخابی نصف و نیمه تیم ملی کشتی آزاد فردا در 5 وزن برگزار می شود

این رقابت ها از ساعت 11 تا 15 در سالن 12 هزار نفری تهران برگزار خواهد شد

رقابت های نصف و نیمه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران به منظور شرکت در قهرمانی 2019 جهان در قزاقستان فردا جمعه از ساعت 11 در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز و تا 15 ادامه خواهد داشت .

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این رقابت بنا به صلاحدید کادر فنی تیم ملی با فقط 17 کشتی گیر و آنهم در 5 وزن برگزار می شود که اگر در تاریخ رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی بی سابقه نباشد، کم سابقه است .

وزن کشی این رقابت‌ها ساعت ۸:۳۰ تا ۹ صبح روز مسابقه و بدون ارفاق وزن برگزار می‌شود و پس از آن مسابقات از ساعت ۱۱ انجام خواهد شد.

همچنین کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در مورد نتایج این رقابت‌ها اعلام کرده است که کسب مقام اول توسط هرکدام از کشتی گیران در این مسابقات به منزله انتخاب نهایی برای حضور در مسابقات جهانی 2019 قزاقستان نیست و با توجه به شرایط تمرینی و انضباطی در اردو و تورنمنت‌های پیش رو اسامی نفرات نهایی در ۱۶ شهریورماه اعلام خواهد شد.

غلامرضا محمدی، محسن کاوه، ابراهیم مهربان، عباس حاج کناری و مهدی تقوی به عنوان اعضای کمیته فنی بر این رقابت‌ها نظارت خواهند داشت.

اسامی نفرات شرکت کننده در این رقابت‌ها 18 نفر اعلام شده بود که با آسیب دیدگی مصطفی حسینخانی از فهرست مشخص شده 17 نفر باقیمانده به شرح زیر است: ۶۵ کیلوگرم: پیمان بیابانی (تهران) امیرمحمد یزدانی (مازندران) مرتضی قیاسی (لرستان) ایمان صادقی (مازندران).

۷۴ کیلوگرم: رضا افضلی (کرمانشاه) محمد نخودی (مازندران) سید احمد محمدی (مازندران) حامد رشیدی (اصفهان).

۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) کامران قاسم پور (مازندران).

۹۷ کیلوگرم: رضا یزدانی – حامد طالبی زرین کمر (مازندران) علیرضا گودرزی (سیستان و بلوچستان) علی شعبانی (مازندران).

۱۲۵ کیلوگرم: پرویز هادی (آذربایجان شرقی) کمیل قاسمی (مازندران) یدالله محبی (کرمانشاه).

57 ، 61 ، 70 ، 79 ، 92 کیلوگرم اوزانی هستند که بنا به تشخیص کادر فنی در آن انتخابی برگزار نخواهد شد.

** بنا به گفته کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد 16 شهریور ماه هم ترکیب تیم اصلی اعزامی به رقابت های جهانی 2019 قزاقستان اعلام خواهد شد .

** از نفرات شرکت کننده در این رقابت‌ها تست دوپینگ به عمل خواهد آمد و اگر کشتی‌گیری در خلال برگزاری از شرکت در این مسابقات نیز انصراف دهد به کمیته انضباطی معرفی خواهد شد.

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک روزهای ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نور سلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود .

تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان , کشتی جهانی 2019 قزاقستان, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری