امروز تکلیف رییس 4 سال آینده فدراسیون کشتی مشخص می شود، خادم در آستانه انتخاب مجدد
1396/09/28-09:09
953
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر :

امروز تکلیف رییس 4 سال آینده فدراسیون کشتی مشخص می شود، خادم در آستانه انتخاب مجدد

اگراتفاق خاصی نیافتد، هیچکدام از نامزد ها در برابر خادم شانسی ندارند

ساعاتی دیگر در محل آکادمی ملی المپیک تکلیف رییس 4 سال آینده فدراسیون کشتی مشخص می شود و با توجه به همه جوانب و شرایط موجود هیچکدام از 7 نامزد دیگر در برابر رسول خادم رییس کنونی فدراسیون شانسی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir با این حساب اگر همه چیز طبق برنامه مدیریت شده پیش برود و خادم هم اقدام غیر قابل پیش بینی انجام ندهد، مدیریت 4 سال آینده کشتی به وی سپرده خواهد شد که امید است متفاوت تر از 4 سال گذشته باشد.

بررسی های اولیه نشان می دهد که امکان دارد از میان 7 نامزد دیگر فقط کمی عباس جدیدی با بیان مطالبی متفاوت و انگشت گذاشتن روی نقاط ضعف مدیریتی خادم در سال های اخیر فضای انتخابات را تغییر بدهد، مگر نه بقیه از حمید بنی تمیم گرفته تا نقی کلانتری نه اهل رقابت هستند و نه تشریح برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت برای تحول در مدیریت ورزش اول .

کاملا مشخص است که چند تن از نامزدها از جمله بنی تمیم ، پازاج ، رشید لمیر به نفع خادم کنار بروند و توپچی، چمن گلی و کلانتری هم نکاتی را از روی نوشته های تکراری و کلیشه ایی بخوانند و چند باید شود و باید گردد تحویل حاضرین در جلسه انتخابات بدهند و بس تا میدان اصلی رقابت ها در اختیار رسول خادم و عباس جدیدی قرار گیرد که به نظر می رسد در هر شرایطی کفه ترازو به سوی خادم سنگین تر خواهد بود، چراکه وی با مدیریت جریان و استفاده از تمامی ابزارهای موجود در شرایطی به مراتب برتر از جدیدی قرار دارد.

به هر صورت چند ساعتی باید صبر کرد و دید در انتخابات فدراسیون کشتی چه گذشته و خادم یا به احتمال بسیار ضعیف فرد دیگر به چه شکلی برای ریاست 4 سال آینده فدراسیون ورزش اول انتخاب شده است .

انتخابات فدراسیون کشتی,رسول خادم , عباس جدیدی , اخبار کشتی ایران

 

 

اشتراک گذاری