اردوی مقدماتی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برپا شد، محمد طلایی همچنان سرمربی تیم ملی
1396/08/06-23:08
1840
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

اردوی مقدماتی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برپا شد، محمد طلایی همچنان سرمربی تیم ملی

جای سید احمد محمدی در بین کشتی گیران دعوتی به اردو خالی است  

فدراسیون کشتی از آغاز اردوی مقدماتی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان با سرمربیگری دوباره محمدطلایی طی روزهای 6 تا 16 آبان ماه در محل خانه کشتی شماره یک تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir اعتقاد براین است، این اردو که با سیاست خاصی از آن به عنوان مقدماتی نام برده شده، فقط به خاطر تایید دوباره محمدطلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در جهانی 2017 فرانسه برگزارشود، سرمربی که پس از کسب عنوان نهم تیم ایران در فرانسه همه کاسه کوزه ها سر او شکست و شورای فنی هم بدون در نظر گرفتن انعکاس گسترده بعدی، دم از برکناری وی زد که البته تا کنون این اتفاق نیافتاده و احتمال آن نیز بسیار ضعیف است .

به هر صورت قرار است این اردو که دقیقا مشخص نیست دستاورد فنی آن چیست، تا 16 آبان ماه جاری در محل خانه کشتی تهران برقرار باشد.

به نظر می رسد، در همین اردوی بدون دستاورد فنی و به قول فدراسیون کشتی مقدماتی، جای سیداحمد محمدی دارنده دو مدال نقره و برنز وزن 65 کیلوگرم جهان خالی باشد که در فینال لیگ برتر نشان داد پس از عمل جراحی و دوری چند ماهه از مسابقات با آمادگی قابل قبول به میدان بازگشته و در صدد تکرار روزهای اوج خود است .

دعوت وی به همین اردو می توانست حداقل انگیزه ای برای دارنده 2 مدال جهانی ما باشد که روند آماده سازی خود را تندتر کند، جالب است که نام بهنام احسان پور و مصطفی حسینخانی که به خاطر نتایج غیرقابل قبول در جهانی فرانسه مورد انتقاد شدید فدراسیون کشتی قرار داشتند، در فهرست  دعوتی ها به اردو مذکور وجود دارد، اما نام سید احمد محمدی به چشم نمی خورد.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است: حسن رحیمی- مصطفی حسین خانی – حسین شهبازی – شایان جلیل زاده (تهران) بهنام احسان پور- مسعود اسماعیل پور- حسین الیاسی- عزت اله اکبری- حسن یزدانی – کمیل قاسمی- احمد بذری- نعیم حسن زاده (مازندران) میثم نصیری (زنجان) یداله محبی (کرمانشاه)

سرمربی: محمد طلایی

مربیان ادواری: هیأت های کشتی استان مازندران، تهران و کرمانشاه هرکدام یک مربی معرفی نمایند.

تیم ملی کشتی آزاد – اردوی مقدماتی – اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری