احسان پور، کریمی و محبی به فینال رقابت های کشتی آزاد 2017 آسیا راه یافتند
1396/02/24-12:02
1286
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

احسان پور، کریمی و محبی به فینال رقابت های کشتی آزاد 2017 آسیا راه یافتند

رشیدی در دیدار رده بندی

در پایان رقابت های مقدماتی و نیمه نهایی مسابقات چهار وزن دوم قهرمانی کشتی آزاد 2017 آسیا که در شهر دهلی نو پایتخت کشور هندوستان در حال برگزاری است، سه نماینده ایران در اوزان 61 ، 86 و 125 کیلوگرم به فینال راه یافتند و حامد رشیدی نیز در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز مبارزه خواهد کرد.

قهرمانی پیش هنگام تیم ایران

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، نتایج کشتی گیران کشورمان تا قبل از فینال این رقابت ها به شرح زیر است :

در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان پور، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر جی هون یون از کره جنوبی را شکست داد، در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل دولت نیازبیکوف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان با نتیجه 9 بر 4 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

احسان پور در دیدار پایانی به مصاف هان سانگ کیم از کره شمالی می رود.

(کشتی گیر کره شمالی در مرحله نیمه نهایی ری هیگوچی نایب قهرمان المپیک از ژاپن را با ضربه فنی شکست داده بود)

در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی، در دور اول با نتیجه 11 بر صفر نایریسیگا از چین را شکست داد، در دور بعد مقابل گوانگ اوک کیم از کره جنوبی با نتیجه 7 بر صفر به پیروزری رسید، در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی مقابل اونوربات پوریجاو دارنده مدال نقره جهان از مغولستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

کریمی در دیدار فینال با عظمت دولت بیکوف از قزاقستان کشتی می گیرد.

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی، در کشتی نخست مقابل های شانگ از چین با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید، در دور دوم مقابل زولبو ناتساگسورن از مغولستان با نتیجه 5 بر یک به پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله نیز مقابل کانگ جین نام از کره جنوبی با نتیجه 8 بر 8 و ضربه فنی به پیروزی رسید و فینالیست شد. 

محبی در دیدار پایانی با سومیت از هند مبارزه می کند.

 

در وزن 70 کیلوگرم حامد رشیدی، در دور نخست مقابل ین لو از چین با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید، در دور بعد مقابل اختیار نورزاف دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از ازبکستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه 9 بر 8 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت.

وی در این گروه مقابل گون وو لی از کره جنوبی با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید تا در دیدار رده بندی با غلام جان شاریپوف از تاجیکستان کشتی بگیرد.

(در این وزن آکژورک تاناتاروف از قزاقستان و اختیار نورزاف از ازبکستان به دیدار فینال رسیدند)

 

با توجه به نتایج به دست آمده و کسب حداقل 33 امتیاز در چهار وزن دوم و همچنین یک مدال نقره و سه برنز و 33 امتیاز در روز نخست، تیم ملی کشتی آزاد قهرمان زودهنگام سی اُمین دوره این مسابقات شد.

قهرمانی کشتی آزاد 2017 آسیا- هند

اشتراک گذاری