اتحادیه جهانی کشتی مسابقات را تا 10 آبان ماه به تعویق انداخت
1399/05/17-16:05
975
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : یادداشت

اتحادیه جهانی کشتی مسابقات را تا 10 آبان ماه به تعویق انداخت

رقابت های نوجواتان اروپا لغو شد

اتحادیه جهانی کشتی در تازه ترین تصمیم خود تمامی مسابقات برنامه ریزی شده تا تاریخ 10 آبان ماه سال جاری را لغو کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از سایت  اختصاصی UWW، این تصمیم در جلسه ماهیانه کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی و به منظور بررسی شرایط حاکم بر کشتی جهان و رویدادهای برنامه ریزی شده برای ماه های سپتامبر و اکتبر اتخاذ شده است.

 

کمیته اجرایی در این نشست با توجه به تحت کنترل نبودن وضهمه گیری ویروس کرونا در شرایط فعلی و رشد فزاینده آن در بسیاری از کشورها و قاره ها، تصمیم به لغو تمامی مسابقاتی که پیشتر برای ماه های سپتامبر و اکتبر ٢٠٢٠ برنامه ریزی شده بود از جمله مسابقات قهرمانی نوجوانان اروپا که مقرر بود ١٤ لغایت ٢٠ مهر سال ١٣٩٩به میزبانی لهستان و همچنین رقابت های قهرمانی جوانان اروپا که قرار بود  از ٢٨ مهر لغایت ٤ آبان ماه در مقدونیه شمالی برگزار شود، گرفته است.

 

در این جلسه همچنین تاکید شد، اتحادیه جهانی کماکان بر شرایط قاره ها و کشورها نظارت کامل دارد تا در صورت لزوم بتواند تصمیمات فوری و لازم را اتخاذ نماید.

 

این کمیته همچنین ظرف یک ماه آینده مجددا به منظور بررسی امکان برگزاری رقابت های جهانی که برای ماه پایانی سال ٢٠٢٠ (آذرماه) برنامه ریزی شده اند، تشکیل جلسه خواهد داد.

 

اتحادیه جهانی کشتی, رقابت های قهرمانی کشتی 2020 جهان, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری