آخرین وبینار کمیسیون فنی اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد
1399/03/26-18:03
787
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر :

آخرین وبینار کمیسیون فنی اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد

تصمیمات به صورت محرمانه به هیأت رئیسه ارائه می شود

سومین و آخرین وبینار کمیسیون فنی اتحادیه جهانی کشتی، به منظور بررسی برگزاری دوباره رقابت های کشتی، بعد از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، در این وبینار (ویدیو کنفرانس اینترنتی) که به ریاست نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد، اعضای کمیته فنی از جمله علی اکبر دودانگه نماینده فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در مورد برگزاری دوباره رقابت های کشتی و تقویم فنی اتحادیه جهانی کشتی، بحث و تبادل نظر کردند و در نهایت تصمیمات کارشناسی جمع بندی شد تا به هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی جهت تصمیم گیری ارائه شود.

لالوویچ از تمامی اعضای کمیته فنی خواست اخبار این جلسه محرمانه بماند تا پس از جلسه هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی که روز چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، تصمیمات نهایی به کشورهای عضو ابلاغ شود.

رئیس فدارسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران نیز در چند روز گذشته رایزنی های گسترده ای را به صورت تلفنی و وبینار با رؤسای سایر فدراسیون های کشتی کشورهای جهان در مورد برنامه های اتحادیه جهانی کشتی و موارد مدنظر کشورمان داشته و رایزنی ها در این مورد ادامه خواهد داشت.

وبینار کمیسیون فتی اتحادیه جهانی کشتی, علی اکبر دودانگه, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری