UWW تازه ترین رنکینگ برترین های آزاد و فرنگی کاران جهان را اعلام کرد
1398/05/16-10:05
1280
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی کشتی آزاد

UWW تازه ترین رنکینگ برترین های آزاد و فرنگی کاران جهان را اعلام کرد

ایران با 2 نماینده در اوزان 86 و 96 کیلوگرم آزاد و یک نماینده در 97 کیلوگرم کشتی فرنگی

اتحادیه جهانی کشتی UWW تازه ترین رنکینگ برترین های اوزان دهگانه کشتی ازاد جهان را اعلام کرد که حسن یزدانی و علیرضا کریمی تنها نمایندگان ایران در بین 4 نفر برتر اوزان 86 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد و مهدی علیاری تک نماینده کشتی فرنگی ما در وزن 97 کیلوگرم را تشکیل می دهند .

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir براساس جدول جدید، حسن یزدانی در وزن 84 کیلوگرم کشتی آزاد در جای چهارم و علیرضا کریمی در وزن 92 کیلوگرم در مکان دوم قرار گرفته اند و مهدی علیاری هم در رده چهارم وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی ایستاده است.

سایر 8 وزن آزاد و 9 وزن فرنگی کشتی ایران نماینده ای در بین 4 نفر نخست تازه ترین رنکینگ برترین های کشتی جهان ندارد.  

این در حالی است که حضور کشتی گیران در بین 4 نفر تازه ترین جدول برترین های منتشر شده از سوی UWW تاثیر بسزایی در قرعه کشی رقابت های جهانی 2019 قزاقستان با هدف روبه رو نشدن برترین ها حداقل تا دیدارهای نیمه نهایی دارد، کشتی آزاد ایران زیاد در این خصوص دستش پر نیست و ملی پوشان برای رسیدن به رده های بالای جدول باید مسیر دشواری را طی کنند.

رقابت ها زمانی از حساسیت بالاتری برخوردار می شود که جهانی 2019 قزاقستان نخستین مرحله از کسب سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو خواهد بود و بدون شک تمامی کشتی گیران دارای انگیزه حضور در المپیک با بهترین شرایط خود گام در میدان این رقابت ها خواهند گذاشت، که همین امر کار را برای شرکت کنندگان سخت تر از سال گذشته می کند.

در واقع کشتی ایران از 20 جایگاهی که می توانست در بین برترین های کشتی آزاد و فرنگی داشته باشد، فقط صاحب 3 جایگاه هست که این شرایط نشان دهند وضعیت حساس و سخت کشتی ایران در جهانی 2019 دارد و لازم است فدراسیون کشتی برای کسب بیشترین سهمیه المپیک در قزاقستان، از تمامی پتانسیل فنی موجود خود استفاده کند.

کشتی فرنگی, کشتی آزاد, حسن یزدانی , علیرضا کریمی , مهدی علیاری ,پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری