5 وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان 2019 جهان- نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
1398/05/10-17:05
1654
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

5 وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان 2019 جهان- نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

رقابت ها از ظهر فردا جمعه آغاز خواهد شد

مراسم قرعه کشی مسابقات 5 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان 2019 جهان بعد از ظهر امروز پنج شنبه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir وضعیت جدول نمایندگان در رقابت های 5 وزن نخست که از ظهرفردا جمعه آغاز خواهد شد به شرح زیر است :

در وزن 48 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی، پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف اولگ خلیل اف از اوکراین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی گیران بلاروس و روسیه سرشاخ می شود در این وزن 18 نفر حضور دارند.

 
در وزن 55 کیلوگرم سجاد عباس پور، در دور نخست با قرعه استراحت رو به روست و در دور دوم با سوران آقاجانیان از ارمنستان کشتی می گیرد، وی در صورت گذر از این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران روسیه و عربستان می رود. در این وزن 24 کشتی گیر شرکت کرده اند.


در وزن 65 کیلوگرم حجت رضایی، در دور اول با الکساندر سولووی از مولداوی مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان بلغارستان و سوئد می رود. در این وزن 27 نفر حضور دارند.


در وزن 80 کیلوگرم کامران ارقش، در دور نخست به مصاف یوسوف قولباشی از ترکیه می رود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی گیران لهستان و ژاپن رو به رو می شود. در این وزن 28 نفر شرکت کرده اند.


در وزن 110 کیلوگرم شاهرخ میکائیلی، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با گریگوریوس کونتوونیسیوس از یونان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران ژاپن و ایتالیا می رود. در این وزن 18 نفر حضور دارند.

کشتی فرنگی نوجوانان 2019 جهان , اتحادیه جهانی کشتی, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری