5 وزن نخست کشتی فرنگی 2019 بزرگسالان آسیا – چین، نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
1398/02/06-18:02
1205
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

5 وزن نخست کشتی فرنگی 2019 بزرگسالان آسیا – چین، نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

خدری، سامان عبدولی، گرایی، نوری و قاسمی منجزی حریفان خود را شناختند، آغاز مسابقات از صبح فردا

قرعه کشی 5 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان 2019 آسیا بعد از ظهر امروز در شی آن چین برگزار شد و خدری، سامان عبدولی، گرایی، نوری و قاسمی منجزی به عنوان نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت جدول نمایندگان ایران در 5 وزن نخست این رقابت ها که از ساعت 8 صبح فردا (شنبه به وقت ایران) آغاز خواهد شد به شرح زیر است :

وزن 55 کیلوگرم: شرکت کننده 10 نفر

رضا خدری، پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف الهام بهرام اف دارنده مدال نقره جوانان جهان از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان مانجیت از هند و آسان سلیمان اف از قرقیزستان رو به رو می شود.

 

وزن 63 کیلوگرم: شرکت کننده 9 نفر

سامان عبدولی، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده کشتی میان یوشیکی یامادا از ژاپن و مازیتوف از تاجیکستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی در این دور در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ارباتو تیو از چین و کودایبرگن تورسینوف از قزاقستان می رود.

 

وزن 77 کیلوگرم: شرکت کننده 11 نفر

محمدعلی گرایی، در دور نخست به مصاف کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان می رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم با برنده دیدار میان بیلان نالگیف از ازبکستان و ریدونگ ژانگ از چین سرشاخ می شود.

 

وزن 87 کیلوگرم: شرکت کننده 10 نفر

حسین نوری، در دیدار نخست به مصاف فی پنگ دارنده مدال برنز آسیا از چین می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده ماتسو سومی دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن و هیا گئون پارک از کره جنوبی مبارزه می کند.

 

وزن 130 کیلوگرم: شرکت کننده 8 نفر

امیر قاسمی منجزی، در دور اول با مورات رامونوف دارنده مدال نقره آسیا از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان مین سئوک کیم دارنده مدال برنز جهان و بازی های آسیایی از کره جنوبی و ریوتا کونو از ژاپن می رود.

کشتی فرنگی بزرگسالان 2019 آسیا , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری