5 وزن نخست کشتی فرنگی 2018 جوانان آسیا- ایران با کسب 4 مدال طلا و یک نقره به کار خود پایان داد
1397/04/27-08:04
1612
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

5 وزن نخست کشتی فرنگی 2018 جوانان آسیا- ایران با کسب 4 مدال طلا و یک نقره به کار خود پایان داد

رقابت های 5 وزن دوم امروز آغاز خواهد شد

فرنگی کاران جوان ایران با کسب 4 مدال طلا و یک نقره به کار خود در 5 وزن نخست قهرمانی 2018 آسیا که در شهر دهلی هندوستان جریان دارد، پایان دادند تا با بهترین نتیجه از امروز وارد رقابت های 5 وزن دوم شوند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل ا فدراسیون کشتی، روز گذشته سه شنبه در نخستین روز این رقابت ها پویا ناصرپور، بهرام معروف خانی، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به ترتیب در اوزان 55، 63، 87 و 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و شایان عفیفی در وزن 77 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد تا تیم ایران به عنوان بخت اول قهرمانی راهی رقابت های 5 وزن دوم شود.

براساس قرعه کشی 5 وزن دوم که عصر روز گذشته نو صورت گرفت، وضعیت قرعه نمایندگان ایران مشخص شد که به شرح زیر است :

وزن 60 کیلوگرم: شرکت کننده 12 نفر

علی رضا نجاتی در دور نخست به مصاف مازیتوف از تاجیکستان می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران ترکمنستان و قرقیزستان مسابقه می دهد.

وزن 67 کیلوگرم: شرکت کننده 13 نفر

سجاد ایمان طلب در دور اول به مصاف کیم از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی در مسابقه بعدی با برنده مسابقه کشتی گیران تایلند و قرقیزستان مسابقه می دهد.
وزن وزن 72 کیلوگرم: شرکت کننده 10 نفر

امین کاویانی نژاد در دور نخست به مصاف حسین اف از ازبکستان می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده مسابقه نمایندگان قزاقستان و هند مصاف می دهد.

وزن 82 کیلوگرم: شرکت کننده 8 نفر

حسین فروزنده در دور اول به مصاف ساساکی از ژاپن می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران چین و قزاقستان مسابقه می دهد.
وزن 97 کیلوگرم: شرکت کننده 10 نفر

وحید دادخواه در دور نخست به مصاف گوربوژنیک از قزاقستان می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده مسابقه کشتی گیران ترکمنستان و کره جنوبی روبرو می شود.

قهرمانی کشتی فرنگی 2018 آسیا ,پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری