5 وزن دوم کشتی فرنگی جهانی نوجوانان 2018 – 2 کشتی گیر ایرانی در فینال
1397/04/16-22:04
1520
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

5 وزن دوم کشتی فرنگی جهانی نوجوانان 2018 – 2 کشتی گیر ایرانی در فینال

بداغی و نصرتی فردا شب یکشنبه در فینال اوزان 60 و 92 کیلوگرم به میدان می روند، ده بزرگی در شانس مجدد 45 کیلوگرم

در پایان رقابت های مقدماتی و نیمه نهایی 5 وزن دوم کشتی فرنگی جهانی 2018 که در کرواسی جریان دارد، شاهین بداغی و محمد نصرتی به دیدار فینال اوزان 60 و 92 کیلوگرم راه یافتند و امیررضا ده بزرگی در وزن 45 کیلوگرم نیز در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز مبارزه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی ، نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:
در وزن 60 کیلوگرم شاهین بداغی در دور اول فیلیپ مومی از آمریکا را با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کرد ،در دور بعد مقابل ولادیسلاو کاراسیف از روسیه با نتیجه 14 بر صفر پیروز شد، در دور سوم با نتیجه آدام حاجی زادا از آذربایجان را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله نیز با نتیجه 6 بر یک از سد پراویش از هند گذشت و به دیدار فینال راه یافت که در این مرحله فردا شب باید به مصاف سرهات کایریک از کشور ترکیه برود.

در وزن 92 کیلوگرم محمد نصرتی در دور اول مقابل آرتور وق از مجارستان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید، در دور دوم با نتیجه 3 بر یک عثمان آیایدین از ترکیه را از پیش رو برداشت و در دور سوم نیز مقابل ایگناس بوکایوسکاس از لیتوانی با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

نصرتی در این مرحله با نتیجه 3 بر صفر لاشا تویلدیانی از گرجستان را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد که در این کشتی باید با الکسی میلیشین از روسیه مبارزه کند.

در وزن 45 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با الیاس یانداروف از روسیه با نتیجه 8 بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت، وی در این گروه ابتدا باید به مصاف خوسانخون یونوشخونوف از ازبکستان برود و در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار رده بندی با ادموند نازاریان از کشور بلغارستان پیکار خواهد کرد.

در وزن 51 کیلوگرم ایمان محمدی در دور نخست با نتیجه 4 بر یک از سد واچیک ساکیان از روسیه گذشتف در دور بعد مقابل موکرمین آکتاس از ترکیه با نتیجه 11 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر ترک در دور بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 71 کیلوگرم محمدمهدی هداوند در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر سیمون بورکنهاگن از سوئد را شکست داد، در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر مغلوب استپان استارودوبتسیف از روسیه شد و با توجه به شکست این حریف روس در دور بعد، از مسابقات حذف شد.

رقابت های رده بندی و فینال 5 وزن دوم از جمله اوزان 60 و 92 کیلوگرم که نمایندگان ایران راهی فینال شده اند، فردا شب یکشنبه برگزار خواهد شد.

جهانی کشتی فرنگی نوجوانان 2018, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری