5 وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان 2019 جهان- نمایندگان ایران حریفان خود راشناختند
1398/05/07-20:05
1150
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

5 وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان 2019 جهان- نمایندگان ایران حریفان خود راشناختند

رقابت ها از ظهر فردا سه شنبه در صوفیه بلغارستان آغاز خواهد شد

مراسم وزن کشی 5 وزن دوم قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان 2019 جهان برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود راشناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی ، وضعیت جدول رقابت نمایندگان ایران در 5 وزن دوم به شرح زیر است :

در وزن 45 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند، علی عرب در دور نخست به مصاف استفان شتریوف از مقدونیه می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران ازبکستان و قرقیزستان خواهد رفت .

در وزن 51 کیلوگرم که 19 نفر شرکت کننده دارد، علی قلی زادگان در دور اول با اصلان اف از آذربایجان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف آخماجانوف از قزاقستان می رود.

در وزن 60 کیلوگرم که 24 کشتی گیر شرکت کرده اند، عرفان الهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف آستاریان از ارمنستان می رود.

در وزن 71 کیلوگرم که 26 نفر حاضر هستند، ابوالفضل ولی پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ریبزینسکی از لهستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده مبارزه میان کشتی گیران بلغارستان و اسپانیا کشتی می گیرد.

در وزن 92 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، سهیل یوسفی در دور نخست به مصاف کاسو از ایتالیا می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران ترکیه و مکزیک سرشاخ می شود.
مسابقات اوزان فوق از ظهر فردا (سه شنبه) آغاز می شود.

کشتی آزاد نوجوانان 2019 جهان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران


 

اشتراک گذاری