5 وزن دوم کشتی آزاد زیر 23 سال 2019 جهان – نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
1398/08/06-23:08
649
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

5 وزن دوم کشتی آزاد زیر 23 سال 2019 جهان – نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

یخکشی، نخودی، قاسم پور، شهبازی و زارع از ساعت 13 فردا سه شنبه روی تشک می روند

قرعه کشی 5 وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال (امیدها) قهرمانی جهان عصر امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و یخکشی، نخودی، قاسم پور، شهبازی و زارع به عنوان نمایندگان ایران در اوزان 61 ، 74 ، 86 ، 92 و 125 کیلوگرم حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت جدول مبارزات نمایندگان ایران

از ساعت 13 فردا (سه شنبه) به وقت ایران به مصاف حریفان خود می روند به شرح زیر است: ۶۱ کیلوگرم : شرکت کننده ۲۰ نفر

محمدباقر یخکشی، پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف چارلز تاکر از آمریکا می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده آرسن هاروتونیان از ارمنستان و چینزوریک تسرما از مغولستان مبارزه خواهد کرد.

۷۴ کیلوگرم: شرکت کننده 24 نفر

محمد نخودی، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با دارخان یسنگالی از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده دیدار منصور سیرگاک قرقیزستان و بیامبادورج بات اردن از مغولستان می رود.

۸۶ کیلوگرم: شرکت کننده ۲۶ نفر

کامران قاسم پور در دور نخست با هوانس مخیتاریان از ارمنستان سرشاخ می شود و در صورت شکست این حریف در دور دوم به مصاف برنده سیمبات سلیمان اف از قرقیزستان و کریستوف سادوویک از لهستان می رود.

۹۲ کیلوگرم: شرکت کننده 24 نفر

حسین شهبازی، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با بو نیکال از آمریکا کشتی می گیرد و در صورت پیروزی مقابل این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان تاکومی تانیزاکی از ژاپن و ولادمیر استانکو از مولداوی می رود.

۱۲۵ کیلوگرم: شرکت کننده ۲۱ نفر

امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف سامهان جبرائیلوف از مولداوی می رود و درصورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده تایکی یاماموتو از ژاپن و یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان پیکار می کند.

کشتی آزاد, قهرمانی کشتی آزاد زیر 23 سال جهان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

  

اشتراک گذاری