5 تورنمنت خارجی در برنامه ملی پوش کشتی آزاد و فرنگی تا بازی های آسیایی 2018 جاکارتا
1397/03/01-18:03
1399
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی کشتی آزاد

5 تورنمنت خارجی در برنامه ملی پوش کشتی آزاد و فرنگی تا بازی های آسیایی 2018 جاکارتا

ترکیب تیم های ملی در جاکارتا پس از تورنمنت های تعیین شده اعلام خواهد شد

فدراسیون کشتی 5 تورنمنت خارجی برنامه آماده سازی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران برای شرکت در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir براین اساس، تیم ملی کشتی آزاد تا زمان حضور در این رقابت ها 8 مرحله اردوی تدارکاتی را در دستور کار خود دارد و در دو تورنمت بین المللی تفلیس گرجستان در روزهای 12 تا 15 تیرماه و رقابت های بین المللی جام یاشاردوغو ترکیه در روزهای 5 تا 7 مردادماه شرکت خواهد کرد و پس از حضور کشتی گیران در این دو تورنمنت با توجه به نتایج آن ها مقابل حریفان خارجی و عملکرد اردویی ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای بازی های آسیایی اعلام خواهد شد.

تیم ملی کشتی فرنگی نیز تا بازی های آسیایی جاکارتا 9 مرحله اردو را برگزار می کند و در سه رقابت بین المللی جایزه بزرگ مجارستان در روزهای 2 و 3 تیر، جام تفلیس در روزهای 12 تا 15 تیر و تورنمنت وهبی امره ترکیه در روزهای 29 تیر تا اول مردادماه شرکت خواهد کرد و ترکیب فرنگی کاران نیز همانند آزادکاران با توجه به نتایج آن ها مقابل حریفان خارجی و عملکرد اردویی برای حضور در اندونزی اعلام خواهد شد.

از میان تورنمنت های که تیم های ملی در آن حضور خواهند داشت مسابقات مجارستان، تفلیس و وهبی امره ترکیه جزء سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی هستند.

رقابت های کشتی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا روزهای 28 تا 31 مردادماه در کشور اندونزی برگزار خواهد شد.

تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی , بازی های آسیایی 2018 جاکارتا

اشتراک گذاری