4 وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی 2019 جهان- احسان پور، تیموری یزدانی و شعبانی حریفان خود را شناختند
1398/06/29-16:06
1328
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

4 وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی 2019 جهان- احسان پور، تیموری یزدانی و شعبانی حریفان خود را شناختند

مسابقات از ساعت 9:30 صبح فردا شنبه آغاز خواهد شد

قرعه کشی 4 وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی 2019 جهان و گزینشی المپیک 2020 که در شهر نورسلطان قزاقستان جریان دارد، بعد از ظهر امروز برگزار شد و نمایندگان ایران در اوزان 61 ، 79 ، 86 و 97 کیلوگرم حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir وضعیت جدول نمایندگان ایران که باید از ساعت 9:30 فردا صبح شنبه باید به مصاف حریفان خود بروند به شرح زیر است :

61 کیلوگرم:شرکت کننده 25

بهنام احسان پور، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با رجب توپال دارنده مدال برنز اروپا از ترکیه سرشاخ می شود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان احمدنبی گوارزاتیلوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان و خولیوس بونه رودیگوئز قهرمان جهان از کوبا می رود.

79 کیلوگرم: شرکت کننده 23 نفر

بهمن تیموری، پس از استراحت در دور اول در دور بعد با برنده مبارزه میان جانگ از کره جنوبی و رشید قربان اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان نیکا کنتچادزه قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان و گریگوریان از ارمنستان می رود.

کایل داک قهرمان جهان از آمریکا در گروه تیموری حضور دارد.

86 کیلوگرم: شرکت کننده 43 نفر

حسن یزدانی، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف اسپینال از پورتوریکو می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان استفان ورب از مجارستان و دومانیتسکی از اوکراین کشتی می گیرد.

گوستیف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان، نایفونوف قهرمان اروپا از روسیه و بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از مولداوی در گروه یزدانی حضور دارند.

97 کیلوگرم: شرکت کننده 26 نفر

علی شعبانی، در دور اول با ابراهیم جیفتجی قهرمان زیر 23 سال اروپا از ترکیه کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان می رود. شریف شریف اف قهرمان جهان و المپیک از آذربایجان و کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در گروه شعبانی حضور دارند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران , حسن یزدانی , کشتی آزاد جهانی 2019 قزاقستان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری