4 وزن نخست کشتی فرنگی بزرگسالان2019 جهان- عبدولی دوباره به خودش باخت و راهی دیدار رده بندی شد
1398/06/24-11:06
892
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

4 وزن نخست کشتی فرنگی بزرگسالان2019 جهان- عبدولی دوباره به خودش باخت و راهی دیدار رده بندی شد

فینالیست های 4 وزن نخست مشخص شدند

سعید عبدولی در مرحله نیمه نهایی وزن 82 کیلوگرم رقابت های 4 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی 2019 جهان که در شهر نورسلان قزاقستان جریان دارد، در حالی که می توانست برنده کشتی مقابل حسین اف از آذربایجان بوده و راهی فینال شود، برای چندمین بار در حساس ترین مرحله به تاکتیک های اشتباه خودش برای حفظ نتیجه باخت و از کسب حداقل مدال نقره جهان محروم شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir عبدولی حالا فردا عصر به وقت تهران باید برای کسب مدال برنز به روی تشک برود.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر  پیتر نوواک از چک را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم در مصاف با ادلان آکیف دارنده مدال برنز اروپا از کشور روسیه با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این دیدارمقابل رفیق حسین اف از کشور آذربایجان با نتیجه 8 بر 5 شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب استپان ماریانیان دارنده مدال طلای جهان از روسیه شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت.

دلخانی در این گروه ابتدا باید با جین هوونگ جونگ از کره جنوبی کشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار رده بندی به مصاف اسلاویک گالستیان از ارمنستان خواهد رفت.

در وزن 55 کیلوگرم پویا ناصر پور در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر شریف کلیچ از ترکیه را مغلوب کرد، در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر مقابل الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان شکست خورد و با توجه به مغلوب شدن این حریف در دور بعد مقابل حریف ژاپنی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه 9 بر یک مقابل لوری لومادزه از گرجستان مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.  اسامی نفرات راه یافته به فینال 4 وزن نخست به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: خورلان ژاکانشا (قزاقستان) - نوگزاری تسورتسومیا (گرجستان) .

63 کیلوگرم: استپان ماریانیان (روسیه)- شینیبو اوتا (ژاپن).

72 کیلوگرم: آرام واردانیان (ازبکستان) - ابوزید مانستیگوف (روسیه).

82 کیلوگرم: لاشا گوبادزه (گرجستان) –– رفیق حسین اف (آذربایجان).

کشتی فرنگی قهرمانی 2019 جهان , تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری