4 وزن نخست کشتی فرنگی بزرگسالان 2019 جهان- عبدولی به مدال برنز دست یافت
1398/06/25-14:06
674
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

4 وزن نخست کشتی فرنگی بزرگسالان 2019 جهان- عبدولی به مدال برنز دست یافت

دلخانی پنجم شد و ناصر پور و کاویانی نژاد حذف شدند

سعید عبدولی نماینده وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران دقایقی پیش با پیروزی 7 بر صفر مقابل یوری شکریوبا از اوکراین در دیدار رده بندی رقابت های جهانی 2019 قزاقستان به مدال برنز دست یافت تا پرونده کشتی گیران ایران در 4 وزن نخست با یک مدال برنز بسته شود.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir میثم دلخانی نماینده وزن 63 کیلوگرم ایران نیز که امروز صبح با پیروزی مقابل نماینده کره جنوبی در گروه شانس مجدد به دیدار رده بندی این وزن راه یافته بود با شکست 4 بر 5 مقابل نماینده ارمنستان پنجم شد.

پویا ناصر پور در وزن 55 و امین کاویانی نژاد در 72 کیلوگرم در همان دوره های نخست با شکست مقابل حریفان از دور رقابت ها کنار رفتند.

با این حساب کشتی گیران فرنگی کار ایران که 4 وزن نخست که اوزانشان المپیکی هم نبود با کسب یک مدال برنز به کار خود پایان دادند، حال باید دید فردا دوشنبه حامد تاب در 67 کیلوگرم و هادی ساروی در 97 کیلوگرم که موفق به حضور در گروه شانس مجدد شده اند به دیدار رده بندی راه خواهند یافت یا خیر.

البته در این مسیر کار تاب که برای رسیدن به دیدار رده بندی باید از سد کشتی گیران مطرحی چون میهایل میهوت از رومانی ،فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان ، ریو هان سو قهرمان جهان از کره جنوبی بگذردر ، بسیار سخت است تا در نهایت برای کسب مدال برنز به مصاف السید از مصر برود .

این درحالی است که ساروی ابتدا باید با برنده نمایندگان بلاروس و فنلاند با جنگ ایلدیم ترک کشتی بگیرد و در صورت پیروزی در دیدار رده بندی به مصاف گئورگی ملیا از گرجستان برود. لازم به یاد آوری است که رقابت های شانس مجدد صبح فردا از ساعت 9:30 همزمان با رقابت های 3 وزن پایانی در اوزان 60 ، 77 و 130 کیلوگرم آغاز خواهد شد که برای تیم ایران به ترتیب علیرضا نجاتی ، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی روی تشک خواهند رفت.

کشتی فرنگی جهانی 2019 قزاقستان , تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری