4 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی 2019 جهان- امامی ، افضلی، کریمی و محبی حریفان خود را شناختند
1398/06/28-15:06
1289
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

4 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی 2019 جهان- امامی ، افضلی، کریمی و محبی حریفان خود را شناختند

مسابقات 4 وزن دوم از ساعت 9:30 صبح فردا آغاز می شود

قرعه کشی 4 وزن دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی 2019 جهان نخستین مرحله از گزینشی المپیک 2020 توکیو بعد از ظهر امروز در شهر نورسلطان قزاقستان انجام شد و امامی ، افضلی، کریمی و محبی به عنوان نمایندگان ایران دراوزان 70 ، 74 ، 92 و 125 کیلوگرم حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی،  وضعیت قرعه نمایندگان ایران که از ساعت 9:30 صبح فردا (جمعه) به مصاف حریفان خود خواهند رفت به شرح زیر است:

70 کیلوگرم: شرکت کننده 29

یونس امامی، پس استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان اریگلنت پریزرینی از آلبانی و ژانگ چنگ کای از چین می رود.

74 کیلوگرم: شرکت کننده 39 نفر

رضا افضلی، در دور نخست به مصاف گندری گارزون کشتی گیر کهنه کار و دارنده مدال های نقره و برنز جهان از کوبا می رود، در دور بعد با برنده مبارزه فرانکلین گومز از دارنده مدال نقره جهان از پورتوریکو و عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان مبارزه می کند.

جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا و زائوربک سیداکوف قهرمان جهان از روسیه در گروه افضلی حضور دارند.

92 کیلوگرم: شرکت کننده 18 نفر

علیرضا کریمی، پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده کشتی بین سان از چین و روبایف از مولداوی می رود، جی دن کاکس قهرمان جهان از آمریکا در گروه کریمی حضور ندارد و تا دیدار فینال با ویربرخورد نخواهد کرد.

125 کیلوگرم: شرکت 28 نفر

یداله محبی، در دور نخست با خودربولگا دورجخاند از مغولستان کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا می رود.

گنو پتریاشویلی دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک نیز در گروه محبی حضور دارد.

کشتی آزاد قهرمانی 2019 جهان – قزاقستان , تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری