4 وزن دوم کشتی آزاد 2019 جهان – علیرضا کریمی به مدال نقره وزن 92 کیلوگرم قناعت کرد
1398/06/30-17:06
1138
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

4 وزن دوم کشتی آزاد 2019 جهان – علیرضا کریمی به مدال نقره وزن 92 کیلوگرم قناعت کرد

وی در فینال حریف جی دن کاکس امریکایی نشد

علیرضا کریمی نماینده وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در فینال رقابت های جهانی 2019 که در شهر نورسلطان قزاقستان جریان دارد، 4 بر صفر نتیجه را به جی دن کاکس امریکایی واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir کریمی که تا قبل از فینال تمامی حریفان خود را با برتری کامل و ضربه فنی شکست داده بود، بدون اینکه در برابر کاکس کم فروشی کند، نه از لحاظ تاکتیکی، نه تکنیکی و نه قدرت بدنی زورش به این امریکایی سیاه چرده نرسید و هرچه زد به در بسته خورد تا همانند دوره های قبلی در برابر وی مغلوب شود.

پیش از کریمی ، یونس امامی با ضربه کردن حریف انگلیسی در دیدار رده بندی وزن 70 کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود تا تیم ایران 4 وزن دوم را با کسب یک مدال نقره و یک برنز به پایان برساند.

در ادامه این رقابت ها عصر فردا در 4 وزن پایانی ایران 2 نماینده در دیدارهای رده بندی و فینال دارد که باید بهنام احسان پور در دیدار رده بندی وزن 60 کیلوگرم برای کسب مدال برنز و حسن یزدانی نیز در فینال 86 کیلوگرم برای تصاحب مدال طلا به روی تشک بروند.

لازم به یادآوری است که کشتی آزاد ایران در این دوره از رقابت های جهانی موفق به کسب تنها 2 سهمیه المپیک در اوزان 57 و 86 کیلوگرم به وسیله رضا اطری و حسن یزدانی شده است .

تیم ملی کشتی آزاد ایران , علیرضا کریمی , حسن یزدانی , بهنام احسان پورکشتی آزاد جهانی 2019 قزاقستان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری