3 وزن دوم کشتی فرنگی 2019 جهان – نمایندگان ایرن در اوزان 67 ، 87 و 97 کیلوگرم روی باسکول رفتند
1398/06/23-18:06
902
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

3 وزن دوم کشتی فرنگی 2019 جهان – نمایندگان ایرن در اوزان 67 ، 87 و 97 کیلوگرم روی باسکول رفتند

تاب، طاهری و ساروی از ساعت 9:30 صبح فردا یکشنبه به روی تشک خواهند رفت

قرعه کشی 3 وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی 2019 جهان در اوزان 67 ، 87 و 97 کیلوگرم بعد از ظهر امروز (شنبه) در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد و حامد تاب، .رامین طاهری و محمدهادی ساروی به عنوان نمایندگان دراین اوزان ، وزن کشی کردند و حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت قرعه نمایندگان کشورمان در 3 وزن دوم که اوزان المپیکی نیز محسوب می شود، به شرح زیر است:

67 کیلوگرم: شرکت کننده 41 نفر

حامد تاب نماینده ایران در این وزن، در دور اول با اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و جهان از کوبا کشتی می‌گیرد که در صورت پیروزی، با برنده دیدار اوزای از فرانسه و میهات از رومانی مبارزه خواهد کرد.

فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان، آتاکان یوکسل دارنده مدال برنز جهان از ترکیه، رسول چونایف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان و ریو هانسو قهرمان جهان از کره جنوبی در گروه تاب هستند.
 
87 کیلوگرم: شرکت کننده 39 نفر

رامین طاهری نماینده ایران ، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف زاخاری برگ از سوئد می‌رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار ختسوریانی از گرجستان و عباس اف از آذربایجان خواهد رفت. دنیس کودلا دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از آلمان و ژان بلینیوک دارنده مدال طلای جهان و نقره المپیک از اوکراین از کشتی گیران مطرح حاضر در گروه طاهری هستند.

97 کیلوگرم: شرکت کننده 27 نفر

محمدهادی ساروی نماینده ایران در این وزن ، در دور نخست با پیتر اوهلر از آلمان مبارزه می‌کند که در صورت برتری در این مسابقه در دور بعد به مصاف کریل میلوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان خواهد رفت.

گابریل روسیلو کایند از کوبا، بالاز کیس دارنده مدال های طلا و برنز جهان از مجارستان، آرتور آلکسانیان، قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان در گروه ساروی هستند.

کشتی فرنگی قهرمانی 2019 جهان , تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری