3 وزن دوم کشتی آزاد 2022 جهان – قاسم پور در فینال 92 کیلوگرم
1401/06/25-23:06
981
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

3 وزن دوم کشتی آزاد 2022 جهان – قاسم پور در فینال 92 کیلوگرم

امامی در دیدار رده بندی 74 کیلوگرم

مرحله مقدماتی و نیمه نهایی 3 وزن دوم کشتی آزاد جهانی 2022 که در شهر بلگراد صربستان جریان دارد، ساعاتی پیش به پایان رسید که کامران قاسم پور در وزن 92 کیلوگرم فینالیست شد و یونس امامی هم به دیدار رده بندی 74 کیلوگرم راه یافت ، علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم حذف شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، نتایج رقابت های نمایندگان ایران در 3 وزن دوم به شرح زیر است :
در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 مغلوب وان هو زو از چین شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل گیلمان از آمریکا در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا را مغلوب کرد، در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر آرمان آندروسی از استونی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله با نتیجه 8 بر 4 توران بایراموف از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت که در این مرحله در یک کشتی نزدیک با نتیجه 2 بر 2 مغلوب کایل داک قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آمریکا شد و به دیدار رده بندی رفت.

حریف امامی در این دیدار برنده دیدار کشتی میان اوروزبکوف از قرقیزستان با اولونبایار از مغولستان با جاگلان از هند است.

در وزن 92 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر از سد ادلان ویسخانوف از فرانسه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت، در این مرحله با نتیجه 7 بر 2 احمد باتایف از بلغارستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد که در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر میریانی مایسورادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت که در این مرحله باید به مصاف جی دن کاکس قهرمان جهان از آمریکا برود.

اسامی نفرات راه یافته به دیدار فینال اوزان فوق به شرح زیر است:


57 کیلوگرم: توماس گیلمان (آمریکا) – زلیمخان آباکاروف (آلبانی).


74 کیلوگرم: کایل داک (آمریکا) – تیموراز سالکازانوف (اسلواکی).


92 کیلوگرم: کامران قاسم پور (ایران) – جی دن کاکس (آمریکا).

مسابقات فینال و رده بندی اوزان فوق از ساعت 20:30 فردا شنبه برگزار می شود.,

کشتی آزاد جهانی 2022 صربستان, کامران قاسم پور, یونس امامی , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری