2 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی 2019 جهان - اطری به گروه بازنده های وزن 57 کیلوگر راه یافت
1398/06/28-16:06
1147
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

2 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی 2019 جهان - اطری به گروه بازنده های وزن 57 کیلوگر راه یافت

یونس امامی در 70 کیلوگرم حذف شد

رضا اطری نماینده وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران و یکی از اوزان المپیکی، پس از یک دوره استراحت و دو پیروزی مقابل نمایندگان بلاروس و کره شمالی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی 2019 جهان که در شهر نورسلطان قزاقستان جریان دارد، 2 بر صفر یه اوگویف روسی باخت و با راه یابی وی بخت حضور در گروه شانس مجدد را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این درحالی است که امیرمحمدیزدانی دیگر نماینده تیم ایران در وزن 65 کیلوگرم یکی دیگر از اوزان المپیکی با شکست مقابل الخاندرو توبیر والدز نماینده کوبا و شکست وی در دور بعد، مقابل نماینده روسی الاصل بحرین از دور رقابت ها کنار رفت تا تیم ایران شانس کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو در این وزن را از دست بدهد.

حال فردا در گروه شانس مجدد وزن 57 کیلوگرم اطری باید هم به دنبال راه یابی به دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز باشد و هم کسب سهمیه المپیک.

نتایج کشتی های 2 نماینده ایران در اوزان 57 و 65 کیلوگرم به شرح زیر است :

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در یک کشتی نفسگیر و نزدیک با نتیجه 4 بر 2 از سد ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس گذشت، در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 کوم سانگ کانگ دارنده مدال نقره بازی های آسیایی از کره شمالی را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله مقابل زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه در یک مبارزه نزدیک با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت، اطری در این گروه باید با برنده کشتی میان ماهیر امیرارسلان اف قهرمان بازی های اروپایی از آذربایجان و بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی های آسیایی از مغولستان کشتی بگیرد و در صورت پیروزی در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز به مصاف راوی کومار از هند می رود.

در وزن 65 کیلوگرم امیر محمد یزدانی، دور دور نخست با نتیجه 15 بر 2 باتیر بورجاکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل الخاندرو توبیر والدز دارنده مدال برنز جهان از کوبا با نتیجه 13 بر 9 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.

رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان فوق فردا (جمعه) برگزار می شود.

کشتی آزاد قهرمانی 2019 جهان – قزاقستان , تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری