2 مدال نقره و 2 برنز حاصل تلاش آزاد کاران ایران در جام مدوید
1400/06/23-00:06
834
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

2 مدال نقره و 2 برنز حاصل تلاش آزاد کاران ایران در جام مدوید

نعمتی و فروتن نقره گرفتند، جانلو و فیروز پور برنز

تیم منتخب کشتی آزاد ایران با کسب 2 مدال نقره و 2 مدال برنز به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از  فدراسیون کشتی، در این رقابت ها که طی روزهای 19 تا 21 شهریورماه در شهر مینسک کشور بلاروس برگزار شد پیمان نعمتی و عباس فروتن در اوزان 65 و 125 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و کیان محمودجانلو و امیرحسین فیروزپور در اوزان 65 و 92 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:
در وزن 57 کیلوگرم مهدی ویسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در حالی که 1 بر صفر مقابل مسلم سعداله یف از روسیه پیش بود مقابل این حریف ضربه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل گوگا ژیگوا از گرجستان با نتیجه 6 بر 1 مغلوب و پنجم شد.

در وزن 65 کیلوگرم کیان محمود جان لو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 6 از سد ایوریکو جولاکیدزه از گرجستان گذشت. پیمان نعمتی دیگر نماینده کشورمان در این وزن، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل مصطفی احمداف از تاجیکستان با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی دست یافت.

دو نماینده کشورمان در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که نعمتی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد،وی در دیدار فینال مقابل رمضان فرض علیف از روسیه با نتیجه 8 بر 8 مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

محمودجانلو نیز با شکست مقابل نعمتی راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر از سد مصطفی احمداف از تاجیکستان گذشت و سوم شد.

در وزن 74 کیلوگرم محسن کوچ نژاد در دور نخست با نتیجه 11 بر 2 مغلوب عظمت نوریکایو از بلاروس شد و با توجه به  حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با توجه به حاضر نشدن حریف بلاروسی پیروز دیدار شانس مجدد شد و به دیدار رده بندی راه یافت. کوچ نژاد در این دیدار مقابل دیمیتری جیووی از گرجستان با نتیجه 7 بر 5 مغلوب و پنجم شد.

در وزن 92 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور اول آرکادزی پاهاسین از بلاروس را با نتیجه  8 بر 2 از پیش رو برداشت، در دور دوم مقابل عمرحاجی محمداف از بلاروس با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، فیروز پور به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه  12 بر 2 مقابل ادلان تاسویف از بلاروس به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت و در این دیدار با نتیجه 15 بر 5 از سد سعید احمداف از روسیه گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 125 کیلوگرم عباس فروتن در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر الکسی ژورژولیانی از گرجستان را مغلوب کرد، در دور دوم با نتیجه 13 بر 2 مقابل سولومون ماناشویلی از گرجستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله 10 بر صفر ویتالی پلاسنیاک از بلاروس را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

وی در فینال مقابل دیانیس خرامیانکوف از بلاروس با نتیجه 7 بر 1 مغلوب و صاحب مدال نقره شد.

کشتی آزاد جام بین المللی مدوید, عباس فروتن , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری